Kategóriák, termékek:

EXKLUZÍV MAKETTEK

Red Bull

ELŐRENDELHETŐ MAKETTEK

ÚJDONSÁGAINK 2018

MAKETT ÚJDONSÁGAINK

REVELL JUNIOR KIT 2018

KIFUTÓ MAKETTEK

MAKETTEK MÉRETARÁNY SZERINT

Revell Easy Click-System

Revell TECHNIK

REVELL Makettek és Kiegészítők

ZVEZDA Makettek és Kiegészítők

EDUCA Puzzle

WELLY Fém Autó Modellek

GRANNA Társasjátékok

BRUDER Járművek, Munkagépek, Figurák, és Kiegészítők

ITALERI Makettek és Kiegészítők

LÁNYOKNAK, FIÚKNAK (2, 3, 4, 6, 8 éves kortól) AJÁNLJUK

Elérhetőségeink:

Tel: +36-20/361-4894

E-mail: 

makettwebaruhaz@gmail.com

Facebook:facebook.com/makettzona

Facebook

Revell Antonov AN-225 Mrija 1:144

Revell Antonov AN-225 Mrija  1:144
Revell Antonov AN-225 Mrija  1:144
Revell Antonov AN-225 Mrija  1:144
Revell Antonov AN-225 Mrija  1:144
Revell Antonov AN-225 Mrija  1:144
Revell Antonov AN-225 Mrija  1:144
Revell Antonov AN-225 Mrija  1:144
Revell Antonov AN-225 Mrija  1:144
Revell Antonov AN-225 Mrija  1:144
Előrendelhető
Új
Értékelés:

Cikkszám: Revell:04958

Az An–225 Mrija (ukr.: Мрія, magyarul: álom, NATO-kódja: Cossac) a kijevi Antonov tervezőirodában az 1980-as évek második felében kifejlesztett szállító repülőgép. 640 tonnás maximális felszálló tömegével jelenleg a világ legnehezebb repülőgépe, amely maximálisan 250 t hasznos teher szállítására képes. Fizikai méreteit tekintve ugyancsak a legnagyobb jelenleg üzemelő repülőgép.

Az An–225-t a szovjet űrprogram kiszolgálására fejlesztették ki. Elsődleges feladata a Buran űrrepülőgép és az Enyergijahordozórakéta részegységeinek a szállítása volt. E szerepkörben a Mjasziscsev VM–T repülőgépeket váltotta fel. A nagyméretű terheket a törzsben vagy a törzs felett lehet elhelyezni.

A tervezőmunka 1985-ben kezdődött el Petro Balabujev irányításával. A gép főkonstruktőre Viktor Tolmacsov volt. A repülőgép megépítéséig mindössze három és fél év telt el. A rövid fejlesztési idő mindenekelőtt annak volt köszönhető, hogy a repülőgép alapvetően az An–124-en alapul, így annak számos berendezését és részegységét – például a hajtóműveket is – alkalmazzák. A repülőgép első repülésére 1988. december 21-én került sor Kijevben. 1989 márciusában 500 t-s felszálló tömeggel több repülési világrekordot állítottak fel vele.

Az An–225 törzse az An–124-től származik, annak meghosszabbított változata, a két repülőgép törzsének keresztmetszete megegyezik. A törzsben kialakított hermetizált (túlnyomásos) tehertér hossza 43 m, szélessége 6,4 m, magassága 4,4 m. A tehertér fölötti törzsrészben 60–70 fő szállítására alkalmas utasteret alakítottak ki. A repülőgép tömegének csökkentése érdekében a törzs hátsó részén nem alakítottak ki teherajtót és rámpát. A tehertérbe kizárólag a felnyitható orr-részen keresztül lehet rakodni. Az elülső teherajtó és a rakodó rámpák nyitása 7 percet vesz igénybe. A törzsön kívül szállítandó teher rögzítésére a repülőgép tetején rögzítési pontokat alakítottak ki. Futóművét ugyancsak az An–124-től örökölte, de annak öttengelyes elrendezése helyett héttengelyes főfutója van. Az utolsó négy futótag elfordítható, a földi manőverezés megkönnyítése érdekében maguktól beállnak a kívánt irányba. A repülőgép a földön 60 m átmérőjű körön tud megfordulni.

Festést ragasztást igéylő makett!

A makett adatai:

Hossza: 583 mm

Fesztáv: 614  mm

Méretarány: 1:144

Nehézségi foka: 5

14 éves kortól ajánljuk!

Összállítási útmutató:

Ár: 35 000 Ft
+ Véleményt írok

#1 - Tamás2018.12.08. 21:22

Mikorra várható?